So... what?

   Igår var jag en vända till Borlänge... trevligt? Nää, hade ju varit trevligare om det jag åkte dit för hade funnits på Jula. Så det var en helt onödig resa dit... "Jäääla shiiiiit" som Ronny & Ragge brukar säga. Nästa gång ringer jag och hör om de har det hemma tror jag. Sen hamnade jag hemma hos min yngsta moster. Vi kom in på snack om "karlar". Ja vad kan man säga? =) Sen skulle jag ut och visa henne lite sidor på nätet... oj oj, hon höll på att storkna när jag visade henne män i hennes "kategori" *Haha* Kvällen slutade med att vi fick skjuts upp till Rättvik för att vi skulle hämta en som skulle på besök till henne dagen därpå. Han var där med en massa kompisar och sin jänkarbil. Så det var jag som fick köra den tillbaka till Falun, med tanke på att det var jag som var nykter. Så där sprack den mödomen, första gången jag kör en jänkarbil. Men det var kul =) Fast det hade ju varit roligare om det inte hade varit fel på bilen. Vi lära starta den med startkablarna innan vi drog iväg från Rättvik. Sen blev vi stående i en rondell i Rättvik, där la bilen av... Kul? Näää... men då var det två yngre killar som stannade och hjälpte oss att starta igång bilen igen. Så det var väldigt snällt utav dom.. =) Fast vilka stannar inte för en snygg bil? =) För bilen var verkligen jättesnygg. Men vi kom fram till slut, in på natt timmarna till Falun.

   Såg en spännande film idag btw... usch elaka hundjäklar det där. De skulle inte jag vilja springa in i eller allra helst hamna tillsammans med på en ö *Ryser* Usch usch, fast hamna på en ö tillsammans med nån annan skulle jag inte tacka nej till. Fast inte vem som helst då. Fast vara fast på en ö och inte kunna ta sig därifrån, nää det låter inge vidare. Fast att få en person att lägga märke till mig vore ju det bästa, men här pratar jag ju heller inte om vem som helst. Men det hör inte hit till det här. Hur kom jag in på det här för det första? Nu börjar det bli för mycket skriverier...

Imorrn bär det av på kryssning, så jag hoppas att det blir kul... Vi får se =)

Nu ska jag avrunda iaf, nu har jag lite andra saker att göra... Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback