Niiiice!

02:38
Ganska nyligen hemkommen från tjejkvällen, har haft det så trevligt. Tack H! =) Nice as always. Blev en del prat & skratt. Såg "The Holiday" & "Music & lyrics" och jag klämde i mig en del godis om jag säger så. Så nu rullar denna gris framåt iaf. Får se om det blir nån utgång imorgon... eller hmmm det blir ju idag.

Nu har man jobbat en hel vecka, men det har gått bra =) Sista stället jag var på... jag tittar upp, en kille kommer emot mig, ler glatt och säger:  "Ja det där kan behövas... Vad snäll du är..." Alltid uppmuntrande att få höra snälla & vänliga ord. Sånt som gör en glad, sånt som "värmer" en att få höra. Tänk vad bara några små ord kan göra... =)

Nä nu ska jag gå & borsta gaddarna, kan behövas efter denna sockerchock. Ja ja, jag kan behöva bli lite söt iaf ;) *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback