Long time, no hear....

Jag är så glad idag... Englands "lilla pudding" har äntligen släppt en ny platta... long time, no hear. Härligt! Och jag fick tag i den =) Det var på tiden kan jag säga, var ett tag sen han gjorde nåt nu. Så lite lyrisk är jag allt idag =) Har redan fått några favoritlåtar... bl.a "Lost in you" och "Angel on my shoulder". Är väl de jag lyssnar mest på iaf. Men det tragiska är att jag får inte tag i texterna ute på nätet, hur omöjligt ska det vara då? Så lite lack är jag...

Annars idag har det varit hyffsat lugnt... datan bara svartnade. Du kan ju gissa hur rädd jag blev på en skala, trodde på fullaste allvar att åskan hade haft sönder den. Men åskan slog väl ner i nåt annat, för all ström i huset gick. Regnet öste ner och Tor slog med hammaren precis ovanför huset, så det bara skakade och dånade i rutorna. Men mysigt var det iaf ;) Mysigare hade det varit om man hade haft nån att hålla om. Men men, så var ju inte fallet. Men inte dör jag för det, för vad ska man med en karl till? ;P Jag kanske skulle ha passat på att bjuda in store starke Tor istället, han kanske blev trött efter allt dånande och hamrande där uppe i det blå. Men så fort det slutade regna drog jag en tur ut med bilen, blev bl.a en vända till city gross, spatserade inne där med en polare. Riktigt trevligt, har inte träffats på ett tag. Själv så handlade jag lite gotta =) Så det ska jag väl kanske trycka i mig ikväll, vi får se... =) Spä´ på mitt fett lite mer...

gates
.:: Englands egen lilla Gareth Gates ::.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback