Huvudvärk & leda´, inga pengar på freda´

20:30
Första arbetsdagen efter semestern. Gissa vem som hade stora problem att somna inatt? Jag låg och vände och vred mig gång på gång. Ena stunden var det för varmt och i nästa kallt. Och trött var jag inte heller, men så kan det gå när man har vänt om dygnet totalt. Men till slut så måste jag ha somnat efter många om och men. Och som nå´ olustkänslor hade jag i magen också. Men pigg var jag imorse, klev upp när klockan ringde första gången, för en gångs skull. Konstigt nog, det är inte likt mig... Jag hann både sminka mig och äta frukost. Kan ju kanske bero på hur man har känt? Men bra blev det när jag väl kom till jobbet, obehagskänslorna försvann för jag fick faktiskt en bra semestervikarie med mig, en trevlig ung kille. Dagen var inte så stressig till en början, men den blev det mot slutet av dagen. Då åkte vi på ett extra ställe, så sista stället vi hade hann vi inte riktigt med =( Får väl ta det imorgon istället, när vi har två andra ställen som har semesterstängt fortfarande. Men men, nu till saken... det där "extra" stället =) Sicken´ charmig grabb som jobbade där och supertrevlig var han också. Pratade hela tiden. Och den första kommentaren han gav mig, fick mig att må så bra: "Värst vad noga ni är då. Det är inte de andra som är här. De är in här på 20 minuter och vänder". Så det fick mig verkligen att känna att jag gör ett bra jobb som kunden blir nöjd över... =) Inte ofta man får snälla kommentarer vill jag lova. Och kommer man till "nya" ställen, brukar inte alla prata med en heller. Ja och faktiskt så svischade jag förbi ett annat bekant ansikte i stan som vinkade till mig =) Han har väl semester antar jag, ett ögongodis jag har från ett annat jobbställe... Det stället småsuger just nu när man är där, när man inte har nåt att vila ögonen på.

Mitt pass fick jag också idag... jistanes vad glad jag blev. Jag blev för en gångs skull bra på ett kort =) På mitt körkort ser jag ju ut som värsta tajkon med fotbollsfejs. Så jag vill helst ha ett nytt kort på mitt körkort...

Kvällen i sig är lite halvdeppig typ. Huvudvärk, ont i magen efter att jag åt för mycket och är så satans snortrött efter jobbet. Nä ikväll kommer jag nog att somna gott...

Heippa, heippa.. nu ska jag in och duscha. Och jag lovar dig att det kommer att bli härligt det, riktigt varmt och hett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback