Home Sweet Home

   I´m Back! I am home at last =) Ja nu är jag hemma igen, från en tripp på Birka Paradise tillsammans med morsan. Riktigt schysst båt... fräsch och snygg =) Hade riktigt roligt. Blev dock lite rädd på ner resan, på bussen var det i stort sett bara pensionärer och nån barnfamilj. Tänkte mest för mig själv, hur ska det här bli? Säg inte att hela båten kommer vara full lastad med pensionärer. Ja ja, inget ont om pensionärer, inte så. Men det kan ju va kul om det är folk i ens egen ålder också och kanske nåt snyggt att lägga ögonen på. Nog var det nån snygging med... men det var en hel del pensionärer om jag säger så ändå. Och en hel del barnfamiljer. Kan ju vara för att man åkte på en måndag kanske? Meeen, vart tusan är alla som har semester?

   Men men, det var iaf några snyggingar som jobbade på båten... thihi ;) En ung söt bartender såg jag på hemresan, liknade faktiskt en snygging här på hemmaplan.. så jag blev lite paff. Och på tal om charmisen som uppträdde, en söt & rolig prick det där =) Sjöng både Elvis & Grease låtar. Och passade på att spexa mellan varven. "Juckade" mot vissa.. och mot mig började han vifta med fingret och menade att jag skulle komma upp till honom. Varpå jag skakade på huvudet och sa nej. Och sen säger han: "Nähä så du vill inte följa med mig ner till hytten. Nej nej, det kunde jag ju förstå". Sicken skojjare där *ha ha* =) Men duktig var han på att sjunga och han höll igång hela tiden. Skulle faktiskt tro att han har varit klassens pajas en gång i tiden...

   Men annars blev det en del drickande både på dit och hemresan. Och en del shopping om jag säger så. Fick tag i en parfym, en plånbok, Baccardi, likörer, lite godis och så. Dock blev bikinin oanvänd som jag tog med mig, lite synd faktiskt =( Jag som trodde att jag skulle hinna med att prova att sola inne vid palmerna under deras "konstgjorda" sol, det hade vart härligt det. Och sedan suttit en stund i poolen... =) Men men, en annan gång kanske? Förmodligen blir det säkert en vända igen med den här båten. Hytten var bra för att vara i standard klass, (tror det motsvarar b-klass med en annan båt) ovanligt snygg om man jämför den med en annan båt... och så hade jag faktiskt tv i hytten...

Nej det här får duga, nu ska jag fortsätta smutta vidare... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback