Hola!

00:36
Igår drack jag en hel del, jag va rätt full kan jag lova =P Lillebror va chaffis, det var så snällt så =) Tack älskade lillebror... I love you! Just det jag retade "gallfeber" på Andreas, så innåt vassen kul *hehe* Men han gillar nog det lite iaf... så rädd för tjejbaciller och då blir det genast ännu roligare och fortsätta. Men annars imorse vaknade jag och mådde bra, det kändes skönt det =) För en gångs skull klarade jag mig ifrån bakfylla, härligt!

Annars då, idag har jag varit ute. Var sånt härligt väder. Har legat nere på bryggan och gottat mig i solen. Låg ner och skrev lite brev. Härligt varmt var det, alldeles lagomt varmt. Inte så där stekhett... det pallar jag inte. Käkat färska hallon, det är mumma det. Fikat lite ute också.. och suttit ute på bron, diggat härlig musik och bara njutit. Sen blev det grillning, så innibomben gott. Kött & potatisgratäng.... Oooh ;) Njöt av varje tugga kan jag lova. Annars så kom jag nyligen hem, har varit i Enviken på Rock´n´Roll. Det håller väl på än... men jag tänkte försöka vända tillbaka dygnet något sånär nu när man ska upp och börja jobba igen... fy tusan. Usch vilken ångest. Somebody help me... please!

image26
Första bandet som spelade. Dock var det inte så mycket folk där då.
Men jistanes vad mycket det kom senare mot kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback