God eftermiddag...

13:18
Har inte så mycket att förtälja än så länge. Sov till klockan var nästan 10.30 idag. Jag hade gärna sovit lite längre med tanke på vilken dröm jag hade. Jag drömde om Jack Sparrow, Will Turner och självklart så var ju jag med i drömmen. Konstigt nog kom jag ihåg den, ibland kommer jag inte ihåg vad jag drömmer. "Skurkarna" hade man ju kunnat tagit bort.. men då hade det inte varit så mycket spänning i min dröm. Och självklart blev det en del kärlek också, så det var trevligt att det va jag som var bruden i drömmen. Man kanske skulle skriva ner allt som hände och göra en ny novell. Så finns det ett helt nytt äventyr med piraterna...

Vet inte än om jag ska dra till Borlänge. Såg en del kul grejjer som jag vill ha till bilen i Jula katalogen =) Nu jädrar ska min bil pimpas invändigt. Återkommer lite senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback