Fredag...

22:00
Uj uj uj nu börjar jag få ågren... 1 veckas semester kvar. Jag tror jag dör =( Sak samma orkar inte tänka på det nu, då mår jag bara dåligt. Så jag får göra det bästa utav situationen istället. Så vad har hänt? Men i alla fall, igår var jag hem till Andreas och hälsade på, vi satt och tittade på film, bl.a "Blades of glory". Och det var trevligt. =) Och just nu har jag fått besök av Jonathan, Malla och värmlänningen med raggarbilen... =) Vet inte hur länge de ska vara kvar. Men själv så ska jag ta och dra in till stan snart hade jag tänkt, orkar inte sitta här hemma och bara löka. Är så hiskeligt trött på det. Och än så länge så har jag bara fått ett förslag från ett håll så då tänker jag nappa på det. Så jag åker in och möter Hanna en sväng och går ner på Falu Street festival (eller va´ det nu var). Skulle visst vara nåt uppträdande... Så det kan ju vara trevligt =) *Tjing Tjing!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback