Anything but ordinary....

Idag har jag varit ner till snuthuset... ja ja, det har inte hänt mig nåt och nej jag är inte kriminell. Jag var ner och gjorde ett pass, så snart äger jag ett sånt. Jag ska ringa dit om cirka 1 vecka och höra om det är färdigt. När jag skulle ta kortet till passet så säger tanten:
- Försök att se så avslappnad och normal ut som möjligt...
Eeeeh, jo det är ju säkert lätt när allt folk som sitter runt omkring ser en. Och speciellt på bänken tvärsemot mig där jag står sitter det två killar som glor, då är det säkert lätt att se så avslappnad ut som möjligt. Men jag klarade av det, fast jag hade god lust att vräka ur mig att de skulle sluta glo.

Annars idag har jag varit ute när det har varit så underbart och härligt väder. Sen fick vi besök... Ullis, Jan, Sebban & Love kom och hälsade på. Trevligt =) Annars har jag inte så mycket att förtälja, dagen rann på rätt fint ändå kan jag lova... Och nu ska jag strax ut och käka supergod mat =) *Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback