20:39

Ooooh fullt upp hela dagen, äntligen kommit innanför dörren. Mina ben känns som spaghetti och jag är halvslut i kroppen, konstigt nog? Har precis hoppat i "mysdressen"... så härligt så ska du veta. Igår blev jag bjuden på Andreas hembakade äppelpaj. Supergod var den.

Idag blev det en vända ut till Hosjö. Jag och Annelie drog ner till stan, gjorde henne sällskap. Jag ska poängtera att jag shoppade ingenting, så inte folk får för sig att jag är nån shopoholic. Trevligt hade jag tills innan vi skulle dra hem från stan. Vi gick bort till Film & Fabel... hon skulle dit... och tror du inte att jag hyrde en film. Kliade lite i fingrarna, tänkte först inte hyra nån. Sen när vi skulle gå ut därifrån, börjar det naturligtvis regna. Och inte är det småstänk, utan det spöregnar så att det slår som spön rätt ner i backen. Paraplyet ligger givetvis kvar i bilen, hur irriterande är inte det? Ja det är ju bara att fortsätta att knata och gå, kan ju inte stå och vänta på att det ska sluta regna. För det kan ta evigheter. Och det är en bra bit till bilen. Så gissa vem som ser ut som en dränkt hund? Jo om inte jag. Och Annelie också förstås. Håret alldeles blött och stripigt och vattnet droppar, kläderna är pissblöta. Riktigt härligt nice må du tro. Så på tillbaka vägen ut till Hosjö, så måste jag springa in på Vivo. Det känns verkligen roligt, när man ser ut som nåt som katten har släpat in. Men so what... tack och lov så hade inte sminket börjat att rinna i alla fall, för det hade varit droppen. Så när vi kom hem till bruttan, fick jag slita av mig mina blöta kläder. Och snäll som hon är så får jag låna ett par torra av henne så länge. Skönt! Sedan blev jag bjuden på jättegod mat, "kycklinggryta" och ris. Sen blev det kaffe, bullar och lite jordgubbar. *Mums* Just nu känner jag mig som en julgris. ("Oj nu fick brorsan sms.. å inte får jag veta vem det är... taskigt tycker jag") Sen började jag på att bli småtrött där i soffan, så jag börjar skratta för nästan ingenting, likaså Annelie. Och nu är jag hemma, ska strax springa in och titta på "What about Brian". Så hiskeligt bra!! =) Sen blir det Baccardi drickande ikväll.. =)

Dagens guldlåt är: Dance floor anthem (I don´t want to be in love) med Good Charlotte... den har poppats högt i bilen idag ett x antal ggr =)

Nej nu måste jag rusa, nu börjar det strax.... Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback