19:54

Varje litet steg, lyssnar jag på nu. Riktigt bra, gillar refrängen =) Annars då? Jag kom ganska nyligen hem ifrån Valbo. Var en vända till Sandviken först, sen blev det Ikea och Valbo köpcentrum. Dock inte så länge, men det räckte. Jag slapp köra bil. Visst jag älskar att köra bil men jag va rätt trött när vi åkte, när det tog tid innan jag kom i säng igår. Och fyndat har jag gjort.. *hehe* Aja, jag har semester, nån gång måste jag skämma bort mig själv. För om en vecka börjar samma gamla traggel på jobbet och då är jag nästan aldrig nere och shoppar. Fick tag i ett silverhalsband på rean, riktigt snyggt, gick i turkost med ett hjärta, var ett "hänghalsband". Och en ring. Sen fick jag tag i en lite längre tröja. Sista tröjjan och rätta storleken =) Så det känns toppen + äntligen ett par svarta, långa leggings!! Som jag har letat i flera månaders tid och inte har fått tag i nån. Varken här hemma i Falun eller Borlänge. Antingen är de korta så att det ser ut som att man inväntar högvatten. Och sedan hittade jag faktiskt ett par långa på Åhlens... MEN! Med en massa döskallar på. Och det kände jag inte riktigt för, passar inte det jag ska ha det till... Fattar inte varför det måste vara döskallar på allting nu för tiden. Men det är väl modet nu, antar jag. Imorgon tänkte jag försöka riva mig ner till polishuset och skaffa ett pass. Kan vara bra att ha ett nu, om det är så att jag får för mig att jag vill åka nånstans =) Jag måste faktiskt riva mig iväg, jag har ju aldrig varit iväg utomlands. Hallå?! Snacka om insnöad, men jag har väl haft en massa annat för mig. Men nu tänkte jag att det skulle bli av, nån gång framöver. Jag har faktiskt 15 sparade semesterdagar kvar sen tidigare =) Sen har jag planer på att kanske boka in en "Törnrosa" imorgon, visst det kostar lite, men jag tror att den behandlingen är enormt skön. Jag får se om jag har bestämt mig tills imorgon. Få se om jag drar ut en foto på det jag har shoppat, om fula jag känner för att modella på ett kort förstås. Vi får se... Bye bye!


23:04
Hmm, kände inte för att ta ett sådant foto, försökte men såg mest ut som "hej kom å hjälp mig", så nej tack. Men däremot har jag amatör photoshopat lite nu på kvällssidan. Använde mig utav ett kort på mig igen, så här blev det i alla fall...

fairy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback