Torsdag...

Helt vanlig tråkig dag, utan nåt intressant som har hänt typ. Men sen när jag kom hem blev det så skönt. Lagade lite mat, det blev korvlåda och pasta. Det är sååå gott! Kan lägga ut receptet här sen. Det är så lätt att göra, dessutom går det fort och det är sååå supergott :)  Det låter väl toppen? Sen tittade jag på en film, tittade även på medium. Avsnittet var bra, meeeen så blev det fortsättning följer... snacka om irriterande. Nu får man vänta till nästa vecka för att få se fortsättningen. Gissa vad jag gjorde under tiden? ... jag broderade. Nu har jag börjat på ett nytt litet projekt. Berättar inte än vad det är. Ska se om jag kan genomföra det först eller ja om jag klarar av det. När jag blir klar med det så drar jag kanske ut en bild på den. Nej, nu lär nog jag krypa till kojs... klockan tickar iväg =(

Usch säger jag, meeeen imorgon är det äntligen fredag!! *Yiiihooo* VÄÄÄÄRLDENS BÄSTA FREDAG!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback