Tisdag...

Rätt ointressant dag, har inte hänt så mycket, mer än att man har jobbat känns det som. Kom nyss ut från duschen, börjar bli dags för mig att försöka komma i säng nu, så att jag orkar upp till jobbet imorgon. Usch, jag var som en död sill imorse när jag vaknade. Klockan var nästan tolv innan jag kom i säng. Lika lugn dag idag också efter jobbet, har varit både trött och slut. Så jag satt en kort stund framför datan, sedan hamnade jag i soffan och tittade på Dr.Phil och Ugly Betty. Hör och häpna, jag blev klar med ett till broderi idag. En liten söt mus :) Ännu en barntavla. Liten är den så det är därför som den gick så fort att brodera. Började med den för nån dag sen. Kan visa upp den imorgon kanske på bild. Har faktiskt redan ramat in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback