Sköna lördag....

23:38

Nyss hemkommen, var ut och grattade farmor. Ioförsig fyller hon år imorgon, men vi tog det idag istället. Köpte lite tulpaner, sedan fick hon en broderad tavla av mig och kort. En av mina fastrar var också där idag. Trevligt! Inte så ofta man träffas. Vilket dock är synd. Satt där och bubblade ett bra tag. Blev en och annan tårtbit och bulle som slank ner med lite kaffe. Sen åkte jag och Jonas och hälsade på mamma och pappa. Fast lillebrorsan var inte hemma =( Han var inne i stan och spelade lite data. Det blev lite pizza sen. Sen på hemvägen stannade vi till hemma hos mina svärföräldrar. Slutade med fika där. Chokladpudding och lite annat gotta *pust* Känns som om att jag rullar fram efter den här dagen. Men nu sitter jag och varvar ner med lite hjortroncider, den var helt okej, dock lite söt. Men rätt god ändå. Sen ska jag sätta mig och sy i en tryckknapp i mitt senaste projekt, sen så är den klar ;) Hehe ni kan aldrig gissa vad det är. Lovar att visa en bild sen. Jag blev nöjd iaf och söt blev den =)

Tack & Go´ natt från lilla mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback