Shoppinghelg..

Ja det kanske man kan kalla det här för, denna helg =) Igår var jag ner på stan en vända.. shoppade "Guitar Hero 2" till PS2. Killen kände igen mig sedan gårdagen, när jag va in dit med Hanna och en killkompis till henne. Riktigt kul var det, ett av de roligaste spelen jag har spelat på länge. Eller ja, man står ju och lirar gura. Men ont i armen har jag idag iaf. Sen fick jag tag i ett skärp och en "hatt" på rean. Sedan åkte jag en tripp till Kupolen en vända. Där fick jag tag i en kjol... lite mer utav en "myskjol". Kan nog va skönt och gå med det hemma. Sen knatade jag bara runt och kikade. Just det, jag hyrde även film igår. Den nya Beck filmen "den svaga länken", rätt bra.

Ja så idag... åkte jag och mamma till Kupolen. Då fick jag tag i 3 tröjor och en kavaj och det kalaset gick bara på 215:- Så det var ett fynd kan jag säga. Och sen en guldring och ett smyckesskrin på rean. Så jag är rätt nöjd...

Så min helg var lugn och behaglig, rätt skönt. Så även idag har jag hunnit med och lirat lite "Guitar Hero 2" med lillebrorsan... Skoj ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback