Sååå...

Måndag idag och en ny arbetsdag är gjord. Skönt att den är över. Så vad har hänt? Inte så mycket egentligen, inte idag i varje fall. I lördags var jag ut och jag blev skapligt full. Trevligt hade jag... Det var jag, Madde, Jonna, Mathias, Malin, Jesper, Robert och Jocke. Vi hade tänkt att gå på Harrys först, men med tanke på att Jesper följde med ner och han inte kom in där. Så drog vi allihop ner till "Slitage". Kände mig en aningen "gammal" där.. men roligt hade vi iaf. Jag stod i stort sett på dansgolvet hela tiden, så gissa vem som hade ont i fötterna. Nya skor och ytterst lite skoskav hade jag dagen efter. Jag får hoppas att det blir bättre med tiden i dessa skor, med tanke på att jag älskade skorna för övrigt annars. Men jag klarade mig från bakfylla... =)

Idag då? Verkar inte va´ nå vidare på tvn tyvärr. Men det är väl vanligt. Om en stund ska jag laga mat. Jag ska göra Grekisk fiskgratäng och ris... var längesen jag gjorde det. Men gudaligen så gott det är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback