Dagen i ära...

22:28
Har inte gjort så hiskeligt mycket. Jobbat... längtar tills min arbetspolare är tillbaka så att allt blir som vanligt. Känns lite stressigt just nu, men det går. Sen drog jag och morsan till Citygross, handlade lite grann. När jag kom hem så bakade jag, slängde ihop och gjorde "Amerikanska Hallonmuffins". De är så enormt goda.. njöt av varje tugga kan jag lova ;) Och sen kunde man ju inte missa en av världens bästa serier "What about Brian". Så idag fick både mina ögon och min mage smaka på "godis" :) hihi. Han vore ju inte helt fel om jag säger så...Och jag vet ju en till tjej som håller med mig ;) Förresten jag kanske slänger ut receptet på sidan här framöver :) Fast å andra sidan, håller jag det för mig själv.. så är det ju bara jag som kan baka dessa läckerheter ;P Det är ju liksom inte ett sånt där "vanligt" muffinsrecept som man brukar kunna göra... :P

Sak samma, det börjar bli dags för mig att nanna, kanske jag får drömma om Prince Charming ikväll om jag har tur. Det är väl liksom det enda jag får göra... drömma om "Mannen i mitt liv" *moahaha*


image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback