Är det du som luktar så gott? =)

Den kommentaren fick jag av en kille igår som jag jobbade med. Inte varje dag man får höra nåt sånt. Eller jag ska väl snarare säga, att sånt får jag aldrig höra. Så det var faktiskt riktigt kul för en gångs skull... =) Annars, ja jag fick även höra av honom idag: hoppas att jag får jobba med dig imorgon också, dig går det att komma överens med iaf. =) Så det tackar jag för. Annars har jag inte så mycket att förtälja faktiskt... mer än att man åkte på ett "skitjobb" idag. Skrubba bort cement från väggar... oooh nice... va fan, det är jobb för en karl. Som att ett klent fruntimmer orkar med sånt? =P hihi.. aja, jag stod pall i 2 timmar, sen drog vi. Men snacka om ont i armen jag fick. Men imorgon har jag nog fullspäckat schema, så jag behöver nog inte vara rädd för att jag behöver skrubba cement. Så nu har jag nåt att se fram emot, för sen är det äntligen helg. Dessutom ringde Jonna och frågade om jag skulle va med ut på krogen imorgon, men det kanske till och med blir på lördag. Mer info får jag imorgon. Nu var det ett tag sen jag var ut, så det är dags igen. Nu när äntligen någon frågar, så måste jag tacka ja. Och dessutom nu när hon är hemma här i stan, måste jag ju passa på. Innan hon drar hem till Örebro igen. Och jag behöver inte va rädd för att jag inte tar mig hem, jag får ju sova kvar där =) Nu var det många "se fram emot" saker...

1. Ingen cement borttagning imorgon *yippie*
2. Äntligen fredag!
3. Eventuellt krogen med Jonna och några till...
4. ??? (förhoppningsvis dyker nåt kul upp)

Annars idag har jag plöjt igenom 3 avsnitt av Kyle XY, så bra serie med sockersöt grabb. Och broderat lite... står inte på förrens mitt mästerverk är klart =) Då lägger jag upp det här på bloggen, det lovar jag ;)

Nädu nu ska jag gå och sova. Och jag lovar dig att jag ska sova som Törnrosa, fast det tragiska är att det finns ingen prins som väcker mig med en kyss imorgonbitti. Det är så att man kan börja gråta... ;P *moahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback