Yeay! :)

Idol slut för idag, den jag röstade på satt säkert idag! Johan, du var då bäst denna gång. Saken gjorde det inte bättre att du sjöng en utav mina favvolåtar ifrån 60 talet =) Riktig fart är det i låten, det rycker i benen varje gång man hör den *hehe* Go for it... jag visste att du kunde! Keep up the good work!
*** Tummen upp ***


Dock saknar jag en kille som hade egen röst och som var otroligt duktig. Som av någon konstig anledning åkte ut tidigt. Snäckan... Idols "rock"kille. Hoppas att man får se mer av honom. Han kunde verkligen sjunga!

Annars då?! Näe inget annat särskilt har hänt. Mest lugnt, men man är ju iaf trött efter en veckas arbete! Men snart är det måndag igen *suckar högt*

Pling pling... tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Flygarn

Tjena Fia!!
Ville bara säga hej på dig.
Din kusin

2006-11-11 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback