Tisdag...

18:56

Ännu en dag har gått, jobbade 8 timmar. Var ner en snabbvända på stan och träffade mamma, sen dök lillebror upp och ville åka hem. Sedan åkte jag hem till mig, har lagat lite käk och är allmänt mätt. Ska strax in till köket och baka lite fler bananmuffins... de försvann i ett naffs igår. Älsklingen åt upp nästan alla och jag som hade tänkt tagit med mig 2 till jobbet idag. Men till min stora förvåning när jag öppnade burken imorse... den var sååå TOM så att det ekade. Men det är ju ett gott tecken på att mina muffins var supergoda *ler*

Jag lär väl kanske ta och sätta fart för kl 20 börjar "Ugly Betty" på tv. Tänkte se om den serien är nå´ bra...

Tjing tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback