Onsdag...

Inte hänt så mycket. Gjort klart en grej till pappa, lite småfix kvar bara. Skriver längre fram vad det är. Kan inte göra det än, ev. kommer det upp en bild sen :) Blev sååå söööt! Om ingen förstår så är det inför Farsdag :) Trodde först inte att det skulle bli bra, det såg inte så ut först (doh, konstigt då... den var ju inte klar då *skratt*)... men det blev super! *riktigt nöjd* Annars...?! Småtittat på Lost... var så inne i det jag höll på med... så jag hängde inte riktigt med i avsnittet denna gång.

Annars så är det väl dags för mig att börja göra mig iordning nu... usch läggdags.. ännu en ny arbetsdag imorgon. Säger bara... äntligen torsdag imorgon!! Snart helg!! :) *Mega glad*

Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback