Måndag hela veckan...typ...

Jobb, jobb, jobb jag hinner inte känna nåt annat. Efter jobbet åkte jag en snabb vända till Kupolen. Sen var jag in till Willys och handlade. När jag till slut kom hem gjordes det... Ugnslax med pesto och klyftpotatis. Det var mäktaligen gott kan jag lova. Sedan passade jag på att göra lite vaniljkubb.

Igår var jag ut och firade pappa, han fick mitt broderade kort, det blev så gulligt. Tror jag ska dra ut en bild på det här lite senare. Sen så fick han en sjungande & dansande hamster, cd skiva, film och lite godis. Aah just det, jag bakade ju även lite bananmuffins som jag tog med mig ut dit.

Nä nu ska nog jag göra lite te och smaka hur vaniljkubben blev. Sen får man se vad kvällen har att erbjuda ;)

*Tjing tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback