.:: Jag är unik ::.

 
Jag tänkte dela med mig utav en fin och reflekterande text som jag hittade nu ikväll, nu när jag håller på och rensar och går igenom en massa saker. Detta är något som vi alla borde påminnas och reflektera över i dagens samhälle med alla skönhetsideal. När man ska se ut på ett visst sätt eller efterlikna någon annan...
 
 
Jag är unik

Det finns ingen annan i hela världen som jag. Ingen har min handstil.
 
Inte någon har mina ögon, min näsa, mitt hår, mina händer eller röst.
 
Aldrig någonsin har det funnits någon som gråter som jag eller skrattar som jag.
 
Det finns inte någon som reagerar på situationer som jag.
 
Jag är en sällsynt individ som ingen kan efterlikna.
 
Just det att jag är den jag är gör mig unik. Tack vare att jag är sällsynt så behöver jag inte härma andra. Jag vågar vara mig själv eftersom ingen är som jag.
 
Mina åsikter, känslor, tankar är unika eftersom ingen är som jag.
 
Jag är något alldeles särskilt och blev skapt för att världen skulle få mig i present som det unikum som jag faktiskt är.
 
Jag är värd respekt för den jag är eftersom ingen annan i hela universums historia är eller har varit som jag.
 
 
 
 
 
Nu fick du väl något att reflektera och tänka över?!   ;-)
 
 
Bildkälla:Klicka på denna texten så tar du dig dit...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback