.:: Så himla matt ::.

 
Lite senare idag ska jag försöka att ta tag i att blogga om VIP-paketet. Jag känner mig så sjukt matt och slut efter allt som har hänt + alla skoluppgifter. Dock fick jag ju faktiskt något annat roligt att tänka på under helgen. I lördags var jag på kalas då mitt kusinbarn fyllde fyra år, sedan mot kvällen blev det att smutta på lite cider för att sedan avslutas med bio tillsammans med Helena, Madde, Natte och Mia. Vi såg Breking Dawn del 2, den var faktiskt riktigt bra, (trots att jag sedan längre tillbaks har läst alla böckerna). Lite dåligt var det dock att de har data animerat barnet, när hon är liten. Något som var åt det bättre hållet är att "min pudding" fick vara med liiite mer i denna rulle än i de tidigare filmerna. Han har en alldeles för liten roll i filmerna...
 
På söndagen fyllde jag år, det blev lugnt och sansat med en gooood smörgåstårta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback