.:: Ljuva Onsdag ::.

 
Plugg, plugg. Idag har jag pluggat och jag lär förmodlingen hinna med lite mer plugg idag. Tack och lov har jag ända fram till söndag på mig innan arbetet ska vara inne. Ikväll är det förresten tjejkväll vid Ica Maxi, jag tänkte åka in och titta vad som erbjuds. Det har varit trevligt de tidigare gångerna som jag har varit dit. 
 
Dessutom ska jag hinna svira förbi en kusin och lämna in en biocheck, inför det stundande biobesöket som sker om precis 10 dagar. Wiiiee... Breaking Dawn del 2. Förvisso vet jag hur allt slutar när jag redan har läst böckerna.
 
Och inte nog med det ska jag hinna förbi skolan imorgonbitti och hämta en bok som jag har fått till uppgift att läsa nästa vecka. Dock vet jag inte vad det är för bok än, så det återstår att se vad läraren har hittat på. Sedan blir det väl att fortsätta att sitta och knåpa ihop uppsatsen som ska in. Det hade varit skönt om man hade fått undan den inför helgen.
 
 
Bildkälla: Ica Maxi på Facebook
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback