.:: Ljuva fredag ::.

 
Idag fick jag se att jag är en utav vinnarna i tävlingen om ett doftljus från Donna Chang, underbart! Det kan behövas i vintermörkret. Få se om jag får just det doftljuset som jag önskade mig...
 
Tjejkvällen jag var på vid Ica Maxi, var kul, dessutom fick jag en goodiebag med diverse bra saker. Kan visa lite senare. Igår var jag ner en snabbvända till stan, skulle hämta ut en bok (vilket det blev 2 stycken istället) som jag ska läsa nästa vecka. När jag gick förbi Åhlens fick jag se att de hade halva reapriset, så då slank jag in dit. Jag fick tag i lite smått och gott. Ett par snygga gardiner, en cd med The Baseballs, en klänning och en kjol. Allt detta för ca 340 kronor. Det kan jag också lägga ut en bild på lite senare.
 
Men nu ska jag försöka ta tag i lite pluggande, sedan ska jag ta mig iväg till älsklingen ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback