Tävlingsdags...

Just nu har jag suttit och skickat in lite svar på olika tävlingar ifrån Amelia, man kan ju hålla alla tummar och tår och hoppas att man vinner. Helst av allt hoppas jag att man vinner biljetter till The Baseballs konsert i Stockholm *vill se*

Annars idag har dagen varit lugn. Vaknade av att älsklingen kom in och pussade på mig i sängen och sa att frukosten var klar, riktigt nice. Gröt, kokt ägg och hembakat bröd... så gott så, världens underbaraste pojkvän. Sedan fick jag ut min älskling på en långpromenad tillsammans med vovven Zinga, vi avslutade promenaden vid Tunhukens grill och köpte oss en varsin kulglass. Provade smaken marängsviss, jädrar vad god den var, sedan blev det en hederlig kula ägglikör och jordgubbsglass. När vi kom hem drog jag igång älsklingens bubbelbad, passade även på att prova att dra igång ångbastun, riktigt nice. Idag var det dock svårt att få med sig hjärtat in i ett bad, han kom in en sväng och pussade på mig när jag satt i badet. Jag, min lurifax däremot, drog ner honom i badkaret när han hade kallingarna på sig, jädrar vad paff han blev. *hi hi* Sedan blev det att laga iordning mat, så att man hann äta innan hans pokerkväll med grabbarna började.

Igår var jag ut till Sundborn på morfars 80-års kalas, trevligt att träffa lite släktingar. Riktigt trevligt hade jag :) Ja just de ja, i förrgår fick jag en stor vacker röd ros av älsklingen när han kom hem ifrån jobbet * I love you a lot, hunny *. Kvällen avslutades med sällskapsspel och 3D bio, såg Green Latern tillsammans med älsklingen, Madde och Macke, en riktigt trevlig dag!

Jag älskar dig så otroligt mycket, älskling. Du är det bästa som har hänt mig!
Du har verkligen stulit mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback