Värk, värk, värk...

Ja det är mitt liv idag och igår. Men igår var det mycket värre. Så jag får hoppas att det stannar som det är idag, så jag slipper att gå och känna en bejublande smärta som inte ens värktabletten kan trolla bort. Och nu är det mensvärk jag pratar om. Vissa kanske inte tror att det är nåt eller att det inte känns så mycket. Men ni, som verkligen har en sån otrolig smärta, ni vet vad jag pratar om. Och Stefan va så gullig inatt... där ligger jag i mina plågor. Jag tänkte gå och värma min vetekudde, för det är faktiskt något som hjälper. Han gick upp och värmde den åt mig, fast att han va trött, småsjuk och ska upp tidigt och jobba. Jag sa att jag kunde gå upp själv och göra det, men han gjorde det ändå. Men det var vad jag faktiskt behövde just då, inatt, att få bli ompysslad. För jag orkade knappt ta mig upp ur sängen & det kändes som om någon vred om knivar i magen på mig; eller rättare sagt i äggstockarna. Så jag älskar dig, hjärtat!

Idag, ja idag tänkte jag åka ut till mamma. Eller rättare sagt snart. Sen ska hon iväg och jobba mot kvällen, tyvärr jobbar ju pappa och brorsan nu när man åker ut. Då kan jag passa på och kolla på brorsans nyinskaffade fiskar =) Få se vad det blev för mer köp. Han ska tydligen bl.a ha köpt en regnsbågshaj. De är fina i alla fall. Nej nu ska jag ta och göra mig iordning... Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: malin

ja fy för mens värk det är fan INTE att leka med :( tur att du har en snäll karl :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback