Tjingeling!

Nu var det ett tag sen jag skrev här ute märker jag.

Igår fick vi nya platy & guppy yngel, det var några fiskar som hade bestämt sig för att klämma ur sig några fler. Kul... =) + att 3 till Guppyhonor är feta som grisar. Så det är rena Baby Boom i vårt akvarie :P

Jag hoppas min akvariedekoration kommer idag på posten som jag budade på ute på Tradera. För då ska jag rusa iväg och hämta den & fixa till lite i det lilla akvariumet. Kanske man rent utav vågar släppa i nåt litet yngel som har växt till sig och blivit lite större. Vi får se.. jag hatar pumpen som följde med till det lilla akvariumet =(

Annars? Ja det har väl inte hänt så mycket den senaste tiden. Jag var ut i lördags, riktigt trevligt. Med tjejerna.. Malin & Maddis. Vi hamnade inne på Harrys i Falun. Men bevare mig väl.. 100 riksdaler skulle dårarna ha för att man skulle komma in; och ändå var det liksom inte nåt särskilt inne där. Nä, det blir ett - till dom för det. För 100 spänn vet jag inte om det är värt egentligen att gå in, när det finns ställen som faktiskt tar 40 kr.

Nej, nu ska jag ta och göra mig iordning.. tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: malin

nej dyrt var det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback