Tisdag...

.. och vart tog den här dagen vägen?? Jag klev upp strax före 7 imorse, bänkade mig framför tvn med mitt broderi. Sedan rann klockan bara iväg och vips när jag tittade på klockan så var den 14 :P Men snart står det inte på förrens broderiet är färdigt... ljuvligt, men det är en bit kvar på det. Kan dra ut en bild på det sen när det är klart, så kan ni få se det =)

Annars, sprang jag förbi zoo idag. Givetvis skulle de precis släppa ner räkorna i akvariet där, så hon rekommenderade mig att antingen komma tillbaka senare ikväll eller imorgon och köpa dem. Typiskt, när man väl tar sig för nåt att göra, så skjuts det upp. Skjuts upp, ja, återigen har jag skjutit upp mitt byte av gardiner i vardagsrummet. Men jag hinner ju det än... Ioförsig bytte jag dem för inte så länge sen. Men nu har vi köpt nya gardiner som matchar soffan, så då vill man få upp dem så snart som möjligt. De nya som jag vill få upp köpte älsklingen, riktigt snygga var de. Och jag köpte ett par andra snygga som ska upp i jul... =)

Ikväll ser jag fram emot ett nytt avsnitt av "Desperate Housewives". Och så ska älsklingen laga maten när han kommer hem, han ska laga något riktigt gott. En rätt som jag anser att han bara klarar av. Det är liksom inte något som jag har lagat förut. Det blir så himla supergott när han lagar det =) Ett av Steffes egna recept antar jag... =)

Kommentarer
Postat av: malin

ja ser oxå fram emot kvällen meds lite bra tv-tittande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback