Hej hopp!

Min mage börjar kurra, hungern börjar sätta sina spår. Älsklingen jobbar över, men kommer hem om nån timme eller så. Så strax ska jag börja med maten, funderar på att göra klyftpotatis och fläskfilé =) Igår blev det lasagne, riktigt gott blev det i alla fall. Annars har dagen rullat iväg, har suttit lite här, skickat iväg lite auktioner som har gått ut på Tradera, sett en film och broderat lite.

Idag fick jag reda på att jag har fått ett litet kusinbarn =) Så roligt, så ett stort grattis till Er, Jesper & Erika! Sofia, ska lilltösen heta. Få se när man lyckas ta ändan ur vagnen för att se på lilljäntan =)

Häpp; få se när jag uppdaterar andra bloggen, det kommer lite då och då i alla fall...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: malin

testade makkaronipizza idag :) gött var det kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback