Go kväll..

Jag sitter nu här med ett glas whiskey och undrar: what shall I do? Bra fråga. Mina kära sambo är borta på en s.k fotbollskväll framför tvn med gänget, som jag fick reda på i sista minuten. Och nu får man inte tag i någon som man kan umgås med; sak samma, gör inte mig så mycket. Har spelat lite Buzz i min ensamhet och jag har även passat på och fixat med mina Tradera auktioner som ska skickas iväg på måndag samt ev. några vinnarmail på sålda saker. Vad ska här göras härnäst? I don´t know, först och främst ska jag blogga klart först. Igår var han iväg med jobbet på käk, relax och pub. Själv hade jag Monkan på besök, riktigt trevligt, det är inte ofta vi hittar på något. Vi plöjde igenom 2 filmer och knölade i oss en massa chips och godis. Mot läggdags började jag må illa, så det blev ett toalettbesök för att ropa efter Ulrik. Men efter det mådde jag genast bättre, och det är ju faktiskt skönt.

När jag nu ser mig omkring i lägenheten, så känns det att det behövs städas. Men det tänker jag faktiskt lägga på hyllan just nu, för idag. Tycker att det är det enda jag gör på min lediga tid på vardagarna. Någon gång måste jag ta ett uppehåll. För vad gör det om det är lite stökigt, någon dag? Nä just det, ingenting =)

Så vad hittar ni på mina vänner, en lördag som denna?

Kommentarer
Postat av: malin

inte har man sysslat med mycket...bara varit inne å vankat då vi är sjuka så JÄVLA TRÅKIGT!! kram

Postat av: malin

tack :D känner mig mycket bättre nu :D

2008-10-13 @ 13:01:44
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback