Go kväll...

Jag får berätta lite senare om mina bravader. I torsdags åkte jag ju på kryssning och igår var det utekväll. Får berätta senare, om jag får tid. Jag ska nu hoppa ner i sängen och sova.

Jag tänkte bara berätta vad det är för ny blogg jag har startat.. en receptblogg. Så hädanefter lägger jag inte ut några recept på denna blogg. Utan det kan man se ute här hädanefter: http://surfinbabe.blogg.se/recept

Där kan ni kanske finna Er lite inspiration eller nya recept som ni kanske aldrig har gjort förut?

Det enda jag har hunnit göra nu där idag är, att jag har lagt ut recepten som finns på denna sida där. Vilket jag tänker ta bort härifrån istället. Men håll utkik, fler recept kommer att läggas ut ;)

Go natt på Er alla nattsuddare!

Kommentarer
Postat av: malin

skoj me recept :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback