Varför?

Varför ska livet vara så satans komplicerat ibland? Orkar inte med sånt här. Jag vet varken ut eller in längre. Allt kändes så jäkla bra igår och nu känns det som om att botten är nådd. Kan någon "hjälpa mig upp"? Please... Eller inte. Strunt samma, who cares?


   Vad hände igår? Madde kom förbi, riktigt skoj! =) Innan var jag och Stefan och hans kusin, ute och åt på ett dyrt ställe. Mitt gick på runt 300 spänn, fy fan säger jag. Men maten var riktigt god, så det kan man väl kanske ioförsig betala, händer ju inte ofta man är ute och äter. Dessutom har man ju inte spenderat så mycket pengar på "kroglivet" på sistone, så det får väl gå för sig :P Höll dessutom på att få hjärtsnörp när jag skulle betala, 65 spänn för en öljäkel? Är de inte kloka?
   Madde hade tagit med sig några singstar skivor hit. Riktigt kul! =) Hon och jag ligger riktigt jämt när vi tävlar =) Hoppas att vi kan ta en singstar kväll framöver, för det äger! Sen blev det lite "allvars snack" ute på balkongen, hon och jag. Om vad, tänker jag inte gå in på. Hon sov över här igår iaf, hann med och byta några ord innan hon drog imorse. Hon livade upp min tillvaro igår iaf =) Just nu sitter jag hemma själv, i hemmets lugna vrå. Stefan & Johan är och simmar Vansbrosimningen, 3 km om jag inte missminner mig. Era tokar... =P

Nej nu ska jag avrunda, för jag orkar inte skriva nåt mer, just nu... Bye bye.

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas det blir bättre :D

2008-07-13 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback