Strålande sol...

Ser ut som att det kommer bli en härlig sommardag idag.. härligt! Idag har jag tvättstuga, rätt skönt att bli av med tvätten tidigt, en sån här strålande dag =) Dock är jag rätt trött, låg och läste mitt i natten. Boken var så himlade spännande =) Började på en ny bok igår, läste nästan halva boken. Det gick inte att sluta läsa, men sen insåg jag att jag måste lägga ifrån mig den, om jag skulle orka upp och tvätta klockan 7. För klockan rann iväg rätt fint där på nattkvisten. Boken heter "Vargens lilla lamm" skriven av Margit Sandemo.

Igår var jag ut till Mor & Far. Innan hann jag bland annat ner på Falu stad en vända... fick tag i en blusliknande sak på rean inne på Wear it, med urringning. Riktigt snygg, för 100 kr. =) Sen när jag var ut till paranteserna och hälsade på, så kom moster Malla ut. Hann inte med så mycket plock och rensning bland mina kartonger som står nere i friggebo´n. Vi satt och pratade en hel del, jag, morsan & moster. Sen blev det supergott fika. Mamma hade bakat amerikanska hallonmuffins, riktigt smarriga. Egentligen ska jag avstå från en massa sånt där gotta på ett tag med tanke på att jag har gått upp i vikt. Men men...

Jag får ta en repa ut dit idag igen, få se om jag hinner med nån rensning. Annars är det faktiskt rätt härligt att åka ut dit nu när det är fint väder ute. Om det nu inte blir så att jag följer med till Valsta en sväng. Det återstår att se...

Nepp, undra sa flundra om jag ska försöka hinna kasta mig in i en dusch och tvaga av mig innan tvättmaskinerna hinner bli färdiga... Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: malin

HAR DU LÄST SAGAN OM ISFOLKET JAG ÄLSKAR DOM BÖCKERNA :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback