Strålande härliga fredag! =)

Idag känns det lite bättre, tack och lov. Igår åkte jag och träffade mamma på Kupolen. Gjorde av med lite pengar denna gång. Det blev lite saker till hemmet och mig själv. Inne på Kid har de halva priset i hela butiken. Funderar ev på att åka dit idag igen, såg ett par gardiner jag tänkte sätta upp i sovrummet. Måste köpa två uppsättningar, när vi har "turen" att ha 2 fönster i sovrummet *blä*. Jag hoppas bara att de passar, de var så fina. Sen om de passar här hemma till fönstren är en annan femma. Jag såg även ett jättesnyggt sängöverkast som skulle passa till våran dubbelsäng, men jag vet inte riktigt. Jag såg nämligen att det var handtvätt på skiten =( Vem orkar stå och handtvätta ett megastort sängöverkast, om det skulle behövas tvättas någon gång? Sängöverkastet var mörkblått i ett skimrande material, skulle passa oss nu när vårt sovrum är blått =) Annars får jag hålla mig till godo med sängöverkastet som jag har lånat av min kära mor. Det är snyggt, det går oxå i blått. Men då är det de att det är inte vårat. Ioförsig sparar jag pengar, så jag får väl se det från den ljusa sidan. Igår köpte jag 4 nya kuddar som matchade soffan. Sen köpte jag en bh & trosa på rean inne på Triumph och mascara. Sen drog vi en repa på Rusta och där handlade jag bl.a 4 mattor på deras rea =) En till sovrummet, en till hallen och en till badrummet. Den 4:e vet jag inte riktigt vart jag ska ha. Funderar antingen på att ha den som ombyte eller så ska jag lämna tillbaka den, det var bara det att det var lite skumma mått på mattan. Vi har inte riktigt bestämt oss än hur vi ska göra, annars var mattan jättefin, men den hade gärna kunnat få vara lite längre. Näpp få se om jag skriver här lite senare. Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback