Snart läggdags...

Så har denna dag passerat förbi. Har haft det riktigt trevligt och skönt ute i det fina sommarvädret. Åkte ut till mor och far. Blev inge plocka av alls idag heller. Enda jag gjorde var att gå ner och ta med mig en samling böcker hem utav Margit Sandemo, serien "De svarta riddarna". Sedan har jag bara suttit ute på altanen och läst en bok i den varma solen. Riktigt härligt, snart har jag läst ut boken =) Men iaf, moster Malla kom ut dit idag också. Så det har mest blivit en massa prat, fika och läsning. Sedan när jag kom hem, gjorde jag och älsklingen äppelpaj och spelade Alfapet. Riktigt kul =) Och strax, alldeles strax ska vi gå och sova. Imorgon blir det att städa upp lite här hemma, får besök av älsklingens kusin i helgen som ska sova här. De två ska simma Vansbrosimningen, eller vad det nu heter. Min lilla tok, jag förstår inte hur han orkar. Han är ett riktigt energiknippe =) Tur att någon är det, för det är nämligen inte jag =P Sen på måndag drar vi ner till Skåne... Nej, nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: malin

tja den 25 ska vi ut igen :) kom omm du/ni har lust kramar

2008-07-11 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback