Ohärliga "torsdag"...

Inget fel med det är torsdag. Klockan är 7.53 och solen strålar härligt utanför fönstret. Inte ett enda moln på himlen så långt ögat kan nå. Det känns faktiskt underbart. Men idag har jag så satans ont =( Det började igår. Mest ont på höger sida, axeln, armen och sedan nerför ryggen. Har även ont på vänster sida också, men det går inte att jämföra med hur det känns på höger. Fy tusan säger jag bara. Ont gör det i benen också. Vet inte vad som är fel... antingen är det bara värk eller så håller jag på att bli sjuk. Skit värk! =( Gullet var så megagullig med att komma in och ge mig värktablett innan han for iväg till jobbet. "Tack.." =) Fast jag masade mig upp innan och åt frukost med honom. Det var mysigt, men dock kanske jag inte var ett så trevligt sällskap. Jag liknande nog mest en zombie skulle jag tro. En zombie med värk. Usch nu börjar jag få yrsel också =( Varför ska det vara ett så här härligt väder utanför när man mår så här? Kanske för att få en på bättre humör...? Det funkar nog litegrann, hade det varit dåligare väder utanför hade man kanske mått ännu sämre, vad vet jag?

Idag kommer svärföräldrarna upp hit till trakterna och hälsar på ifrån Skåne. Ska bli trevligt att få se dem... =)

Undra vad jag ska hitta på nu innan jag sätter igång med lite plock här hemma (om jag ens klarar av att småstäda när man mår som man mår). Antingen ska jag hoppa ner i ett varmt bad och hoppas att värmen hjälper litegrann. Eller så ska jag lägga mig ner en stund och titta på film. Men det känns lite fel nu när man ser det strålande vädret utanför...

Kommentarer
Postat av: malin

urs inte skoj hoppas det blir bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback