Usch å fy för det som hände igår...

nu ska ett par påfåglar representera Sverige i Eurovision. Iväg och dansa fågeldansen i Finland, som liknade en parningsdans. Och dessa kläder? Vad ska folk tro om Sverige?? =P Hur kan man dra på sig nåt liknande..?

Jag gillade varken låten eller uppträdandet. Jag gillar inte att The Ark vann =( Men det är ju jag det, smaken är ju som baken som man brukar säga. Dessutom att deras låt var ett plagiat gjorde inte saken bättre. Göra ett plagiat av en så gammal och bra låt. Var det inte hårda regler i melodifestivalen ang. låtar? Tydligen inte nu längre =( Nä fy bubblan...

Nä nu är det bara att hoppas att de håller så pass så att vi får vara med nästa år... annars järnspikar... ska jag plocka deras förbaskade fjädrar *hihi*

Nä nu ska jag dra till köpcentrumet... hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Freppe

Ja det är bara ställa in utlandssemestern i sommar, nu vågar man ju inte visa sig ute i Europa :P

Postat av: Freppe

Så bra så vi kan sätta dit dom rejält ;) Kul att någon gillar bloggen :)

Förresten pajen såg himla god ut :)

2007-03-11 @ 19:17:57
URL: http://pippy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback