choklad å lite mer..

Idag fick jag hem lite gotteligott gott på posten... se vad gott :)

Fick det från "en hemlig chokladvän" via en chokladswapp jag var med i ute på pyssel.net

choklad


Annars då? Vad har hänt? Det var ett tag sen jag uppdaterade. I lördags var jag och tittade på Erik och Danny när de uppträdde och signerade sina skivor =) Det kunde jag ju inte missa. Jag fick båda skivorna signerade och kramar av dom =) *tihi*

Sen då, igår fick jag hem mina nya tvålformar med posten. Det var ängelformar och massagetvålsformar, så kul!! =) Ska göra lite nya tvålar igen...

Nä nu ska jag ta och fixa lite med en annan grej jag håller på med, fixa iordning ett kuvert för mina "barnvisor" som jag ska skicka iväg, som jag har pysslat ihop =)

Vi hörs!!
*Kjam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback